Tijdens de laatste Slavakto van 5 & 6 november 2018 in de Jaarbeurs te Utrecht, mochten wij op onze sfeervolle stand diverse bestaande alsmede nieuwe relaties ontvangen. Een situatie welke wij als Schep van Ginkel natuurlijk toejuichen. Doelstelling was het breder in de markt zetten van ons met zorg geselecteerde en onderscheidende “de Bourgondiër”private label concept, aan smaakvolle ambachtelijke vleeswaren & ovengebakken patés. Daarnaast werden “de American Flavour” BBQ sauzen onder de aandacht gebracht, welke uitermate geschikt zijn voor de betere BBQ specialist. Als laatste werd als noviteit voor de Nederlandse markt, een drietal 100 % vegetarische soorten aan broodbeleg geïntroduceerd. De gepresenteerde concepten zijn geheel ontwikkeld voor de ambachtelijke slagerij sector, om hun image als allround vleesspecialist te onderstrepen en toekomstig verder te kunnen blijven uitbouwen. Immers heeft u als onze klant toekomst, hebben wij als Schep van Ginkel dit ook. Ook op de toekomstige Slavakto zullen wij weer ‘acte de présence’ geven met onderscheidende en innovatieve Versconcepten, de ambachtelijke slagerij sector te blijven verrassen.